ceritera semalam hal

sekadar nak melepaskan geramm....




aku sebenarnya sangat pentingkan masa dalam apa-apa pun,
semalam adalah sorang hamba Allah nie, berjanji dengan aku nak datang ambik aku keluar (urusan peribadi yaa)sangattlahhh..... 


aku dengan gumbiranya menanti dengan penuh kegembiraan lahh sangatt......
sampai tak pergi kelas laa malam tuuu.. (terukk betol..jangan ikuti sikap seperti ini)


dari jam 7 petang 09/11/2011 sampailah pukul 4.36 pagi 10/11/2011 tak muncul-muncul.....
(dalam kesabaran dan senyuman menawan...tapi rasa macam nak jew bunuh orang tuuu...!!!)


aku taknak lah call ke mesej ke hapaa...takut menganggu dia lah nak buat keje,
sebab aku dah cakap tak payah lah..nanti letih,
yealah..dari melaka nak ke kl bukan dekat dah siang tu keje..
dia cakap tak apa...
(aku pon tak apalah dah orang cakap tak apa....)


aku mulanya semangat buat kerja aku...tapi lama kelamaan sebarang deruan bunyi pun aku tak dengar...hilang segala semangat aku,nak-nak dengan blog aku pulakk..tah sapa jelez dengan kemasyuran blog aku sampai sampai jantung dia hilang/lesapkan teros blog aku dari dunia maya nihh...!!lagilah aku hangin....onion MSN smileys


p/s : Lain kali kalau tak mampu nak patuh pada masa / janji, jangan gatai nak bermanis muka & mulut menabur janji... :)


semalam bersisakan semangat yang ada,aku buat jugak blog baru nie...mau taknya...blog dah macam diari aku,banyak kenangan kott dalam blog lama walaupun tak sehebat blog korang-korang semua...:(


tapi mungkin pertanda kott....kenangan yang lalu tak bole dikenang,...jika dikenang tersakitlah jiwa dan raga kan....


takapalah...TERIMA KASIH apa yang menghilangkan blog aku itu, harap segala dosa awak diampunkan (sakitt kepala jaa rasa dengan manusia macam tuu,....)




untuk orang yang tabur janji maniss tuu...
serik aku dengan kau taw...
sampai pagi nie aku tak dapat tidur lagi,dah kelas aku pukul 2 petang jap ag....!!!


2 comments:

NaUrAh♥ShAzWaN said...

lame nyee kene tunggu =.=

si_mone said...

huhuhuu..itulah pasal..agakk panass sebenarnya..huhu..apakan daya>.<