Program mesra-mesra KOSASS

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia.....

hari yang sangat-sangat bersemangat buat aku di dunia aku,
dunia KOSASS...

nak tahu apa itu KOSASS???
KOSASS merupakan kolej aku yg aku diami di UPM nia...

selepas program yang dianjurkan, aku rasa makin sayang pada kolej nie, dan hubungan antara kami budak-budak junior makin erat...

program nie berjalan selama lima hari, macam-macam aktiviti dalam program nie, the bestt lah aq cakap... nie aku sediakan untuk tatapan korang ehh...tak mau cakap banyak...hee...
Enjoy....:)

gambar nie semasa kitaorg baru masuk ke kolej kosass....

senaman pagi sebelum memulakan aktiviti...

nak tahu??inilah..geng blok ag...hehe..terbaek kan...:)

nie penghujungnya bdk lelaki, sebab kolej kami dahulukan wanita dlm 
apa-apa pun..hehe(terbaek kan..!!:D)

ahli blok KIJANG...!

adik-adik maniss kijang...

time main permainan..best kott...huhuu

baling jangan tak baling kakkk....:D

aktiviti lain pulak...

yang nie sangat menguji perasaan kiteowg taw...huhu

main baling belon..

kumpulan aq tengah cari idea...

malam penutupan...budak-budak aras aku...

time nie kami di "Mental"..tapi sangat berkesan buat kami lebih rapat..

mari menjamah bersama...

bagusnya semua...

nie time qiamullai..kesian..tak tengok aku yg belakang lagi..hee...

tiem game...

aktiviti berkumpulan..

cari idea....cariii...huhu

aktiviti bersama felo...
geng budak pelanduk....
time malam penutupan dah selesai...
ada sesuatiu yg berlaku time nie..hehe

time nie pon....huhu...thanks akak n abg fc...

Sekian... ini yang dapat aku lampirkan buat masa ini, gambar seket...sebab dari awal aku lupa nak ambek gambar..huhu...
tapi tak apa..nanti aku akan masukkan lagi gambar-gambar yang berkaitan eh...
wassalam.................:)

No comments: