Mr.Y

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"


ketuk-ketuk hati orang bahaya
takut nanti hati sendiri terketuk pulak

main-main jauh-jauhlah
takut nanti senang dipermainkan

sayang-sayang agak-agaklah
takut nanti sendiri sayang

harap-harap jangan berharaplah
risau nanti berhenti berharap.

kalau rasa, sendiri saja
mereka tak rasa kita yang terasa...


*Semoga perjalanan mu ke Tanah Suci lancar Mr.Y, kamu harapan mamah.. moga doamu dan doaku akan dipertemu dan menjadi satu.._Mr Y.

Masa yang singkat itu memberi kesan yang luar biasa kan? 
masing-masing berharap tapi sekarang seperti keduanya 50-50 menyerah. Rasa tiada kuasa yang menarik agar sama-sama dekat. Ya risau, tapi apa boleh dibuat. Hamba hawa dan Kamu adam. Aku rasai kamu mencuba tapi aku rasa aku yang seperti menjadi tembok. Ada yang menghalang kerna kita dari dua acuan yang berbeza. Aku berdebat untuk hilangkan  semua, tapi... Aku akui aku tidak yakin...

No comments: