kata putus

insan kedil tunjud bersujud, melayangkan hati dan perasaan ke hadrat ilahi...
sudah tiada kata... tiada apa yang mampu diucapkan lagi.
Terngiyang-ngiyang semua pengakhiran kata putus itu,
aku simpan... masih tersisip rapi di sini.... hatiku,..
aku terpaku, terpana atas apa yang aku lihat, benar jangkaan aku selama ini...
YaAllah... tiada apa lagi yang mampu aku katakan, Engkau memberi aku kekuatan saat itu untuk melepaskannya pergi, benar rasa yang aku rasai... dia semakin jauh & dan berubah.... entah kemana hilangnya dia yang aku kenali dahulu.

Hari ini, terbukti hakikat yang aku pendam selama ini...
HEBATNYA HIDUP INI.....HATI DAN PERASAAN AKU MENJADI MAINAN ACAH PERASAAN MANUSIA......
aku bukan minta untuk disayangi...cuma hadirlah engkau seikhlas hati untuk ada bersama ku,
namun jika kau rasakan itu tidak mampu engkau lakukan...berpalinglah dari awal...
jangan sakiti dan tanamkan benih hayalan di hati seorang insan yang benar-benar ikhlas terhadapmu.......

No comments: