Helium Balloons Perlis

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
“Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"



Ramai yang bercadang nak buat majlis kecil-kecil untuk family atau kawan-kawan. Tempat yang dipilih selalunya tempat yang terbuka macam taman, tepi tasik dan tempat yang best-best la yang sekeliling hijau. sebab? bila bergambar nampak nice sangat kan.

Ok, jadi antara barang yang penting yang kita nak ada untuk memeriahkan suasana semestinya balon, balon yang menjadi pilihan selalunya Helium Balloons. Sebab? dia boleh terbang kan. Nak dapatkan helium balloons ni tak susah pun melainkan bagi mereka yang tak pernah beli pun balon-balon macam ni tapi sebab teringin aku ada mencari. Sedihnya, kat kawasan perlis amatlah susah nak dapatkannya, kalau dalam kuantiti yang banyak mungkin senang dapat, kalau nak dalam kuantiti yang sikit susah sikit. 

Tapi, sini aku nak kongsi insan yang boleh menyediakan Helium Balloons ni bagi mereka-mereka di sekitar Perlis khususnya.



Kak Ayu +6011-15336670


InsyaAllah selain dari balon, kak ayu juga boleh sediakan hadiah-hadiah lain yang korang nak, ikut pada apa yang korang nak dan kalau korang nak buat kejutan untuk seseorang, pun dia boleh tolong buatkan bagi pihak korang.

Kalau soal harga dengan kak ayu, jangan risau.. murah ! :)

korang boleh buat pilihan nak datang ambik barang-barang tu sendiri kat rumah kak ayu atau kak ayu tolong hantarkan pada korang.

Kalau kak ayu tak dapat tolong, insyaAllah dia akan bagitau dan kenalkan orang lain yang dapat sediakan perkhidmatan yang sama pada korang. Jadi jangan risau.


Moga aku serba sedikit membantu! :)

No comments: