Contest Blog Paling Comel dan Awesome by Hafizatul Asyrin

Mone ada dapat jemputan dari seorang sahabat untuk join contest ini... 
Apa-apa pun, terima kasih untuk sahabat saya itu, Sufi sebab dia la yang tag saya untuk contest kali nie. 
Dah lama tak join sebarang contest.
Tunggu apa lagi kawan-kawan... 

Jom kita join !

Penganjur : Hafizatul Asyrinz

Ok, dalam contest kali ini Cik Adik Hafizatul kita ada menyediakan sesuatu yang terbaik sebagai hadiah. Tapi Macam biasa la, untuk menyertai contest ini mestilah ada syarat-syaratnya kan. So untuk semua itu tekan saja isi-isi penting di sini .

So, mone teruskan dengan kerja mone. Korang jangan tunggu lama-lama ok !


Tema : 

Purple & nice

Apa yang menarik dalam Blog Mone : 

Penulisan karya dari hati, Memberi kata-kata yang mampu difikirkan setiap insan, memberi motivasi, ada puisi-puisi puitis yang boleh dihayati.

Mone nak tag pada insan-insan bertuah ini :


Mohon Maaf jika ada kekurangan :)

4 comments:

Hafizatul Asyrin said...

Semoga berjaya. Terima kasih atas kesudian awak untuk menyertai contest ni :) Kalau ada rezeki menang. Jom promote mana tahu rezeki banyak untuk menang top referral dan lain-lain :)

Rizal Sadiman said...

i love the saying on the header part!

si_mone said...

Hafizatul...

terima kasih zatul :)
insyaAllah....

si_mone said...

Rizal Sadiman...

heee.. Thanks ya !