Hari ini dan rancangan hari esok

Assalamualaikum & salam sejahtera 1 Malaysia.....

hari nie..... Hari nie... saya mau khabar pada orang-orang kampung sekalian, hehe
sekarang ceq kat...................................................................................... (Konti Putra. fm)      Konti Putra fm di Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi di Umniversiti Putra Malaysia.
Sebenarnya aku bukanlah DJ kat sini, tapi hanya sekadar meneman  (DJ) Siti Hawaliah yang keseorangan datang ke sini, hehe... Kami tidak datang berdua, tetapi turut ditemani Meera Syameera ... Ini merupakan pengalaman pertama aku datang ke konti Putra fm nie walaupun di Fakulti au sendiri, hoho... nampak sangat aku badak baek yang tak pernah nak merayap-rayaponion MSN smilies...hehehhee....

Sebenarnya, seharian agak kebosanan lah untuk hari Jumaat nie, sebab aku demam dan aku tak ke kelas langsung..oHhhhh... teruknya aku rasa... tapi dalam teruk-teruk aku dah qatam 2 movie Hindustan tadi..hehe...
Sebab tu akak hawa nak ajak kitaorang datang ikut dia untuk hilangkan bosan hari nie dan mencuba sesuatu yang terbaru dalam hidup kami..heee....
Sangat best... sebab dapat pengalaman baru, dan tengok macam mana dieorang keudara,huhu....

malam nie akak hawa bergabung bersama azimin, agak kelakar la sebab akak hawa nampak malu-malu..hihihi... (tahu jugak ko maluu yea kakk...heheheee....)
dari pukul 8 sampai 9 dieorang kendalikan rancangan asia.. Rancangan ini membincangkan tentang artis-artis tanah air yang terdahulu.. then pukul 9 sampai 11 adalah carta Putra fm...

Okeee... Mungkin itu sahaja buat masa ini, nanti aku kembali ya baby-baby ku semua.... OOohhhh....!!!  Sebelum tidak adinda lupakan, esokkkkkkkk..............!!!!

Adinda.... bersama-sama sahabat dan adik kakak adinda akan ke...


port dickson....!!


Maklumlah kan... warga negara selangor..(cewah..warga negara tuu..hehe...)
 kitaorang dapat cuti isnin nie..huhuuu... mehh... bisikk sikitt..hehe.. tak sabar adinda rasa..huhuu.... Soo... malam nie adinda tak boleh tension-tension.. dan perlukan rehat yang secukupnya sebab esok nak drive jauhh...(jauhh laa sangatt kann...)
Okkeee....doakan perjalanan kitaorang esok yaa... semoga Allah mempermudahkan perjalanan kami esok, Amin...

Okee.... Selamat Malam, adinda, kekanda ku sekalian....,
Wassalam.....

No comments: