Tika Ini

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Ya Allah, strengthen me in the face all the challenges ahead...

Jadikan aku seorang anak, sahabat, dan saudara yang sentiasa ada di sisi mereka dikala mereka dalam keadaan susah dan senang.

Jangan jadikan aku seorang insan yang tidak bersyukur atas segala kurniaan dan pemberianmu.

Impian dan harapan aku hanya satu,

Jadikan aku muslimah yang terbaik buat ibu bapa dan insan-insan di sekelilingku, yang sentiasa mengharapkan kejayaan dan kebahagiaan aku saat di dunia mahupun akhirat kelak...

Aku akan berusaha untuk kamu, 
menjadi seorang puteri yang akan membahagiakan dari sudut pandangan mata dan pendengaran telinga kamu.
Walau di mana sahaja aku berada, 
Terima kasih kerana tiada putus-putus mendoakan aku,
agar menjadi anak serta sahabat yang solehah dan taat, walaupun jarak sentiasa memisahkan kita semua...

Ya Allah, Please protect them for me... :')

No comments: