Hari Pertama

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"

hari ini 25 ogos 2013, alhamdulillah sudah selamat sampai ke Universiti Putra Malaysia bagi meneruskan perjuangan yang diwajibkan ke atas semua pelajar. sebenarnya lama tak menaip untuk blog, dalam masa yang lama ini banyak pekara dan peristiwa yang berlaku. semuanya mengajar dan memberi kesan bagi dipimpin untuk dibuat tauladan untuk masa yang akan datang. 

balik awal ke sini, kerasa satu tanggujawab yang harus dilaksanakan bagi pelajar-pelajar baru yang akan masuk ke UPM bagi tahun pertama. balik awal dalam keadaan yang sedih dan gembira mungkin tapi yang pasti dengan harapan dan janji yang pasti. semoga kali ini, Allah permudahkan dan beri ketenangan yang mampu membuatkan hati ini kuat sabar dan rehdo.

buat bonda tercinta, hamba terlalui....merindui dirimu. sabar dan kuat untuk menempuh hari mendatang. buat ayahda, semoga kuat dan sihat selalu bagi menjalankan tanggujawab buat keluarga tercinta. buat kekandaku dan wali ku.. berusahalah, dan sentiasa berdoa bagi dipermudahkan segala harapan..

salam rindu dan sayang dari hamba...

No comments: